Friday, July 24, 2009

Pengenalan Master Mikaya 4D World

JUMAAT 24 JUL 09.

WELCOME TO MASTERMIKAYA 4D WORLD

Salam hormat dan salam sejahtera utk semua ahli mastermikaya, Terlebih dahulu saya ingin menyampaikan ucapan jutaan terima kasih atas kesudian tun/puan menjadi ahli.

Mungkin tuan/puan hanya berminat utk mendapat tip 4 digit utk memenangi cabutan Magnum, Damacai dan Toto dari saya, tapi apa yang ingin lakukan adalah utk membantu anda semua utk mendapat menambahkan pendapatan dgn system 4D mikaya yg saya cipta dgn formula sendiri berasakan pengalaman 28 tahun pengalaman bermain 4D.

Utk pengatahuan semua system, saya hanya memberi ramalan 99% sahaja ketepatan secara tidak langsung.. Boleh dikatakan 90% golongan yg bermain 4D adalah dari kalangan orang yg berpendapatan sederhana yg menghadapi masaalah kewangan. Hanya satu tujuan utk menang dan dpt hadiah yg besar.

Bagaimanakah caranya utk menambah pendapatan dengan SISTEM 4D MIKAYA..? Cukup mudah dan senang…

Software Sistem 4D Mikaya adalah satu jalan utk mendapat kemenangan dan KEKAYAAN.. sila baca dan fahami apa yg anda akan baca.

Saya sama seperti anda semua, susah dan sentiasa kesempitan wang. Atas sebab itulah saya telah berusaha utk mencari wang secara bermain 4D, dengan minat yg mendalam saya telah membuat pertaruhan membeli 4D secara yg teliti dari rujukan dan kajian. Maka terciptalah formula 4D dengan bantuan seorang pakar I T utk membuat satu system 4D berkomputer. Memang terbukti kehebatanya. Software 4D simulator ini telah membantu saya utk menambah pendapatan., tetapi masaalahnya adalah memerlukan modal pusingan yg banyak utk membeli nombor yg di keluarkan dari system ini.

Apa yg ingin saya jelaskan disini adalah bagaimana utk kita terus memenangi. Cukup mudah dan senang..Bagaimana caranya..

Cuba anda lihat bagaimana system MLM (multilevel marketing system) HAI O, AMWAY dan bermacam macam lagi syarikat yg berjaya. Utk menjadi ahli contohnya HAI O setiap penyertaan ahli kena membayar RM 20,000 utk membeli satu lot. Kenapa banyak orang menyertai syarikat ini.? Kerana system yg baik dan ahli sentiasa mendapat bonus seperti KERETA MEWAH, BANGLO dan percutian 5 bintang. Hanya yg mampu membayar RM 20,000 shj yg dapat masuk. Mampukah anda semua utk menjadi ajli HAI O. Jawapanya TIDAK MAMPU.

Saya bercita cita utk menjadikan SISTEM 4D MIKAYA sebagai satu system rangkaian pelaburan perniagaan MLM secara kumpulan yg mudah, senang dan dapat memberi kemewahan dan kekayaan seperti syarikat HAI O kepada semua ahli.


Saya akan jadikan SISTEM 4D MIKAYA WORLD sebagai platform asas modal utk melaburkan dalam rangkaian perniagaan. Senang dan mudah tapi memerlukan kejujuran, kepercayaan dan sikap yang positif.

Cukup mudah dan senang, hanya daftar sebagai ahli. Percuma hanya dgn bayaran RM 50 penyertaan ahli sahaja dikenakan utk tujuan penyelenggaran system anda akan mendapat satu pelaburan yg mudah dan senang dengan system 4d mikaya.yuran kecil bulanan akan dikenakan sebagai maintenance fee bagi hosting dan sebagainya.Forum ini akan kepada ahli sahaja.

Anda akan menerima tips 4D setiap draw secara percuma dari laman web. Kemenangan adalah secara kumpulan dimana pertaruhan semua ahli hanya RM1 shj. Anda juga akan menikmati KEMENANGAN bersama. Bagaimana caranya..?

Sistem 4D Mikaya akan memberi 200 nombor ramalan, setiap ahli akan mendapat satu nombor ramalan utk di beli. Ini amat mudah dan senang. Setiap kemenangan hadiah pertama setiap pertaruhan RM 1 ahli dikehendakki menyumbang RM 500 kpd kumpulan dan anda akan diberi software SISTEM 4D MIKAYA secara percuma.

Wang sumbangan yg terkumpul mengikut jumlah yg tertentu akan digunakan utk pelaburan perniagaan yg mendatangkan keuntungan. Semua keuntungan perniagaan akan diagihkan seperti system perniagaan HAI O, contohnya seperti rumah, kereta, percutian, perubatan, pembiayaan persekolahan anak anak, khairat kematian dan lain lain lagi yg difikirkan perlu.

Anda juga adalah pelabur dan kuasa utk menentukan setiap sen yg digunakan. Cukup mudah dan senang. BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH itulah kata kata keramat utk menentukan kejayaan kita bersama. Sama samalah kita membina satu rangkaian perniagan yang akan memberi kita kemewahan dan kekayaan hidup di dunia ini.




“SATU MALAYSIA SATU PODIUM, SATU PODIUM SATU PERKONGSIAN KEJAYAAN BERSAMA” itulah cogan kata SISTEM 4D MIKAYA WORLD

4 comments:

  1. satu cadangan yg sungguh baik dari master.saya sokong sepenuhnya.maklumlah orang-orang seperti saya yang mengalami masalah kewangan dapatlah manfaat daripada program ini.oh ya.master bagaimana nak htr rm30.saya harap cadangan master dapat sokongan dari member-member yang lain.teruskan usaha murni master.kami sentiasa bersama master.BERSAMA KITA MEMBANGUN. TQ.

    ReplyDelete
  2. saya juga menyokong cadangan master....kpd en ribut....sila tunggu pengumuman selanjutnya dari master dan moderator untuk maksud tersebut...

    master...nanti bila saya turun kl kita bleh pi lagi sekali sesi teh tarik....itu hari punya sesi dapat box ja...lagi skali mesti kena straight ...heheheh...tenkyu....jasa mu ku kenang juga....

    ReplyDelete
  3. Mantap tuan..saya juga teruja untuk menyertai group ini...harap2 saya dapat selesaikan masalah saya dan juga dapat membantu orang lain yg punya masalah seperti saya.hidup dah makin membebankan...

    ReplyDelete