Tuesday, July 21, 2009

Pengumuman Terkini 11:25am, 21 Julai 2009

Pelan memlancarkan Forum for our team.

Kami nak plan untuk melancarkan forum yang khasnya untuk member sahaja. Bukan untuk public. Tips-tips, perbincangan tentang 4D, Formula yang terkini dan sebagainya.

Kepada member dan yang nak menjadi peminat atau pengikut Master Mikaya boleh email: numberspilot@gmail.com

Kami bukan sahaja hendak tengok jangka masa penderk, kami berbuat demikian juga untuk jangka panjang untuk mendapatkan pendapatan yang kukuh.

Selain itu, kami juga bercadang untuk mendapatkan registration fee yang kecil daripada pengikut ataupun member-member.

Objektif paling penting untuk set up forum. Kita cuma hendak member yang serious dan bukan member yang nak mecalarkan nama baik master. Selain itu, dalam foum 4d2u yang ada yang tak berkaitan juga masukan gambar yang tak senonoh.

Registration fee akan ditetapkan. Dengan adanya registration fee dapat digunakan untuk menghasilkan portal atau forum Master Mikaya dan maintenance,server dan sebagainya. Selain itu,Master Mikaya akan dari semasa ke samasa melancarkan software lebih kukuh lagi.

Kami mungkin akan mengubah strategi demi banyak kes yang telah berlaku Software MasterMikaya mungkin tak akan release untuk FREE atau juga menjual. Tetapi kepada member memang akan dapatkan klu-klu nombor dan indikator dan tips-tips. Terlalu yang banyak dapatkan FREE tapi telah menyalahgunakan software untuk membuat tipu dan helah. Seperti PENYONTOT HUNT79.

Selain dari 4D, kami ingin juga menghasilkan satu business club.
Setiap member akan win. Dengan adanya kekuatan segolompok kita akan menumpahkan gergasi juga!



3 comments:

  1. master mikaya,,
    saya ikut. terima saya jadi pengikut no satu...

    ReplyDelete
  2. saya pun nak jadi yg no 2....hek hek hek

    ReplyDelete
  3. kat mana forumnya? mcm mana nak bukak forum?....

    ReplyDelete